Jay Conrad Levinson: Gerillamarketing - Az üzleti siker kézikönyve (3. kiadás)

Jay Conrad Levinson: Gerillamarketing - Az üzleti siker kézikönyve (3. kiadás) Nagyításhoz kattintson a képre
Ár:
3.500 Ft (3.333 Ft + ÁFA)
Szerző: Jay Conrad Levinson
ISBN: 9632190882
Elérhetőség: Újrarendelés alatt
Leírás és Paraméterek

A marketing nem a tépelődés világa.
A marketing a cselekvés világa.
És most kell cselekednie - ha Ön nem csupán néző, hanem valódi gerilla.

A leghatékonyabb marketing - haladó és kezdő vállalkozóknak.
Minden kontinensen meghódította az olvasókat a kötet. A szerző maga is sikerrel alkalmazta a hatékony módszereket.

Vállalkozóknak, marketingeseknek egyaránt nélkülözhetetlen olvasmány: érthetően, szemléletesen mutatja be a valódi üzleti sikerhez vezető utat.

Kiadó Haszon Lapkiadó Kft.
Kiadás éve 2005
Oldalak száma 220
Kötés puha fedeles
Vélemények
Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét


Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő

Elérhető ügyfélszolgálat

Elérhető ügyfélszolgálat Ha bármilyen kérdés merülne fel benned egyes könyveinkkel vagy ajánlatunkkal kapcsolatban írd meg folyamatos online ügyfélszolgálatunknak a Kapcsolat menüpont alatt. Vagy írj e-mailt a kata [kukac] pongorkiado.hu email címre. Ha szívesebben telefonálsz, hívd bátran a +36-20/9996-833 telefonszámot (munkanapokon 08:00-17:00-ig).

Szűkítés szerzők szerint
Kosár
0 árucikk

Ismerd meg a kisvállalkozói aranybánya legféltettebb kincseit!
BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

 

Elektronikus minősítő tanúsítvány