Pongor Vállalkozói Tippek - 2. szám

 
Íme, a mai Pongor Vállalkozói Tippem

 

Hogyan tudsz még sikeresebben értékesíteni? Akár a terméked, akár saját magad vagy egy ötleted? A következő 5,5 tipp segít ebben! Az összeállítás alapját az értékesítés guruja, Jeffrey Gitomer ihlette, akitől még milliónyi ehhez hasonló tippeket olvashatsz könyveiben!

 

  1. Ne manipulálj, építs és teremts bizalmat!

A manipulálás a régi idők bevált módszere, ami még a cég-központú vállalatirányításból ered. A mai kor azonban megköveteli, hogy a vevő álljon a központban. Ennek meg kell felelned, és minden hamis vagy fél valótlan manipulatív eladási eszközt ki kell iktatnod. A cél a hosszú távú kapcsolat teremtése, melyet legendás szolgáltatással, bizalomépítéssel és odafigyeléssel tudsz a legkönnyebben elérni.
 

  1. Ne ereszd el régi ügyfeleidet, tartsd velük a kapcsolatot folyamatosan!

Egy új vevőt megszerezni legalább 15-szörös befektetés, mint a meglévő partnerek megtartása. Ezért nagyon fontos, hogy meglévő vevőid érezzék a törődést, halljanak rólad, kedveskedj nekik akár a szülinapjukon, névnapjukon egy- egy személyre szóló ajánlattal. Ha eltűnsz a vásárlások után, a konkurencia bizony el fogja szippantani a meglévő vevőidet! A vásárlókban nem alakul ki egyik pillanatról a hűség, ezért fontos, hogy fogd a kezüket az úton, majd háláld meg Nekik, hogy vannak! Nélkülük már nem lennél a piacon!
 

  1. Attitűdöd: lelkes és kitartó legyen!

Rengeteg múlik azon, milyen gondolatokkal érkezel a tárgyalásra. Ha negatívan csak a rosszra gondolsz, félsz, hogy nem fogsz tudni eladni, ne várj csodát így is lesz. Ha azonban átállítod a kapcsolód és lelkesen, pozitív gondolatokkal telve érkezel, a partnereidre is jó hatással leszel. Egy értékesítőnek szembe kell tudni néznie az elutasítással, de a pozitív attitűd erősíti a kitartásod! Mindig hozd ki magadból a legtöbbet, és ha nemleges válaszokkal találod is szemben magad, vond le a tanulságot és csináld tovább!
 

  1. Légy aktuális, naprakész és hiteles!

Senkivel nem térsz rögtön a lényegre, ahogy senki nem szereti, ha ajtóstul akarnak berontani hozzá. A szimpátia elnyerése legalább annyira fontos, mint maga az eladott termék vagy szolgáltatás. Így törekedned kell a kötetlen beszélgetés kialakítására, mely megelőzi magát a tárgyalást. Ha tájékozott vagy az aktuális top témákban, nem lephetnek meg semmilyen témával és bármihez hozzá tudsz szólni. Nem lehet mindig csak az időjárásról csevegni, főleg ha már akár többször voltál tárgyalni az ügyféllel. A naprakészség a cégből való felkészülést is jelenti! Ezzel bizonyíthatod, hogy nem holmi komolytalan értékesítő vagy, aki csak a jutalékára hajt, hanem egy hosszú és megbízható kapcsolatot akarsz kialakítani.
 

  1. Előzd meg versenytársaidat a terméked hozzáadott értékével

Itt már ugyan átevezünk, kicsit a marketing területére, de nem lehet elégszer hangsúlyozni: a tálaláson rengeteg múlik! Ha csak a terméked adod el, akárcsak a konkurencia egy leszel a többi ÁRAJÁNLAT közül. Így a döntéshozó az ár alapján fogja meghozni a döntését, és te alku pozícióra kényszerülsz. Ha azonban az ár prezentálásánál felsorolod a kiegészítő szolgáltatásaid, extra ajándékokat, bónuszokat és legendás szolgáltatásaidat, nem lesz kétség a döntést illetően.
 

    5,5. Szolgáltatásaidat szabd személyekre

Nemcsak, hogy a hozzáadott értéknek kell passzolnia, de az ügyfeleid igényeihez kell igazítanod a szolgáltatásaid. A legjobb módszer, ha megkérdezed a vevőidet rendszeresen, milyen vásárlási szokásaik vannak, milyen extrákat tudnál nekik nyújtani, hogy megkönnyítsd a vásárlásaikat? Talán egy új fizetési vagy szállítási mód a web áruházadban? Vagy egy gyereksarok a szalonodban? Kérdezz és elemezz, találd meg a módját, hogy személyre szabottan szolgáld ki vevőid!

 

További értékesítési tippek a folytatásban!

 

Amennyiben többet akarsz, tudni az értékesítés fortélyairól, ajánlom a figyelmedbe:
Jeffrey Gitomer: Az értékesítés bibliája című CSAK NÁLUNK KAPHATÓ könyvet!

 
 
 
Tartalomhoz tartozó címkék: vallalkozoi_tippek pvt_archivum
Elérhető ügyfélszolgálat

Elérhető ügyfélszolgálat Ha bármilyen kérdés merülne fel benned egyes könyveinkkel vagy ajánlatunkkal kapcsolatban írd meg folyamatos online ügyfélszolgálatunknak a Kapcsolat menüpont alatt. Vagy írj e-mailt a kata [kukac] pongorkiado.hu email címre. Ha szívesebben telefonálsz, hívd bátran a +36-20/9996-833 telefonszámot (munkanapokon 08:00-17:00-ig).

Szűkítés szerzők szerint
Kosár
0 árucikk

Ismerd meg a kisvállalkozói aranybánya legféltettebb kincseit!
BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

 

Elektronikus minősítő tanúsítvány