Ries-Trout: A marketing 22 vastörvénye

Ries-Trout: A marketing 22 vastörvénye Nagyításhoz kattintson a képre
Ár:
1.450 Ft (1.381 Ft + ÁFA)
Szerző: Ries-Trout
ISBN: 9789639730250
Elérhetőség: Újrarendelés alatt
Leírás és Paraméterek

AI Ries és Jack Trout az Egyesült Államok talán legismertebb marketingszakemberei. New York-i székhelyû cégük, a Trout & Ries Inc., olyan vállalatoknak dolgozott, mint a Burger King, a Chase Manhattan, a Citicorp, a Digital Equipment, az IBM, a Paramoun, "A sikeres marketing elsõ törvénye, hogy el kell olvasnunk és meg kell értenünk ezt a könyvet. Lenyûgözõen egyszerû és lényegre törõ. Marketing, a lényegre desztillálva ... Tapasztalt és kezdõ szakembereknek, érdeklõdõ diákoknak egyaránt >kötelezõ olvasmány<." Don Valentine a Southwest Airlines Co. marketing alelnöke

Kiadó Bagolyvár Könyvkiadó
Kiadás éve 2008
Oldalak száma 124
Kötés puha fedeles
Vélemények
Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét


Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő

Elérhető ügyfélszolgálat

Elérhető ügyfélszolgálat Ha bármilyen kérdés merülne fel benned egyes könyveinkkel vagy ajánlatunkkal kapcsolatban írd meg folyamatos online ügyfélszolgálatunknak a Kapcsolat menüpont alatt. Vagy írj e-mailt a kata [kukac] pongorkiado.hu email címre. Ha szívesebben telefonálsz, hívd bátran a +36-20/9996-833 telefonszámot (munkanapokon 08:00-17:00-ig).

Szűkítés szerzők szerint
Kosár
0 árucikk

Ismerd meg a kisvállalkozói aranybánya legféltettebb kincseit!
BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

 

Elektronikus minősítő tanúsítvány