Tájékoztatunk, hogy a honlapunkon a felhasználói élményed fokozásának érdekében sütiket (cookie-kat) alkalmazunk. A www.pongor-uzleti-konyvek.hu oldal használatával a tájékoztatásunkat tudomásul veszed, minden részletet megismerhetsz az adatvédelmi tájékoztatónkban. Rendben!
Termékek Menü

Feargal Quinn: Bumeráng Értékesítés

Ár:
3.490 Ft
2.897 Ft (2.759 Ft + ÁFA)
így a kedvezményed: 17%
Az akció időtartama:
2021. 01. 18. - 2021. 01. 28.
Raktáron
Átlagos értékelés: 5 / 5 csillag! (1)

Gyakorlati útmutató mindazoknak, akik egy céget vezetnek vagy egy cégnél dolgoznak, egyszerű, szakzsargon-mentes stílusban, egy nemzetközileg elismert vállalkozó tollából.

Olvasd el blogbejegyzésünket a könyvről! Itt találod: https://pongor-uzleti-konyvek.hu/blog/eloterben-a-vevo-66

Ajándék

Most minden vásárlás mellé egy 4500 Ft értékű   >>  HOGYAN ÉRD EL, HOGY TÉGED IS ÖRÖMMEL TOVÁBBAJÁNLJANAK? << című oktatóanyagot adunk ajándékba!

Akik ezt a terméket megvették, az alábbi termékeket vásárolták még:

2.990 Ft 2.482 Ft
3.990 Ft 3.312 Ft
3.490 Ft 2.897 Ft
3.990 Ft 3.312 Ft
3.490 Ft 2.897 Ft
2.990 Ft 2.482 Ft
4.990 Ft 4.142 Ft
4.990 Ft 4.142 Ft
2.990 Ft 2.482 Ft

Leírás és Paraméterek

IDE kattintva letöltheti a könyvrészletet PDF formátumban is!

Feargal Quinn az ír Superquinn szupermarket csoport igazgatója, amelyet ő maga alapított 1960-ban, és amely nemzetközi hírnévre tett szert a vevők kiváló kiszolgálásáért. A Bumeráng Marketing című könyvét multinacionális cégek használják a vásárlóval való foglalkozás kézikönyveként. A könyvet már több nyelvre lefordították. Feargal Quinn számos nemzetközi kiskereskedelmi szervezet igazgatósági tagja, és két tiszteletbeli doktori címmel rendelkezik. 1993-ban független képviselőként beválasztották az ír parlament felsőházába. A Bumeráng Marketing a vevők kiszolgálásáról szól, és BÁRMELY vállalkozásra alkalmazható.

Ebből a bestsellerből mindenki rengeteg ötletet meríthet és alkalmazhat a saját cégére az ügyfelek jobb kiszolgálásának a tekintetében. Quinn „bumerángelmélete”felfedi a vevők rendszeres visszatérésének a fontosságát a céged szempontjából. Elmagyarázza, miért olyan fontos meghallgatni a vevőket, és arra biztatja a cégeket, hogy ösztönözzék a panaszokat. A kiskereskedelmi vevőkiszolgálás elismert szakértője sikerének valamennyi titkát megosztja ebben a könyvben. Sokan mondják, hogy náluk a vevő a király, de kevesen gondolják komolyan. Feargal számára azonban ez az igazság. Bármely Superquinn üzletbe úgy megy be, mintha otthon lenne. Mindenkit ismer, és őt is ismeri mindenki. Minden titka benne van ebben a a könyvben. Hálásnak kell lennünk Feargalnak, amiért megosztotta velünk.
Donald R. Keough, a The Coca-Cola Company elnök-vezérigazgatója

Kiadó Pongor Publishing Üzleti Kiadó Kft.
Kiadás éve 2012
Oldalak száma 160
Kötés puha fedeles
Fordító Bayer Antal

Vélemények

5.00
1 értékelés
5
(1)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)
Írja meg véleményét!
| 5 / 5 csillag!
2016. 12. 27.

Ezek a termékek személyesen Neked ajánlottak!