Tájékoztatunk, hogy a honlapunkon a felhasználói élményed fokozásának érdekében sütiket (cookie-kat) alkalmazunk. A www.pongor-uzleti-konyvek.hu oldal használatával a tájékoztatásunkat tudomásul veszed, minden részletet megismerhetsz az adatvédelmi tájékoztatónkban. Rendben!
Termékek Menü

Steve Strid, Claes Andréasson: A viking marketing

Ár:
2.990 Ft
2.482 Ft (2.364 Ft + ÁFA)
így a kedvezményed: 17%
Az akció időtartama:
2021. 01. 18. - 2021. 01. 28.
Raktáron
Átlagos értékelés: 4 / 5 csillag! (2)

A Viking marketing elmeséli, miért nem működik a reklám, és hogy ez miért jó, miért értelmetlen a versengés, továbbá hogy a büntetés-jutalmazás rendszere miért primitív eszköz a motiválásra, és hogy miért is nem a pénz a világ mozgatórugója, valamint hogy az ügyvédeknek miért az utolsó hajóban a helyük...

Olvasd el blogbejegyzésünket a könyvről! Itt találod: https://pongor-uzleti-konyvek.hu/blog/a-viking-marketing-avagy-a-gyoztes-strategia-68

Ajándék

Most minden vásárlás mellé egy 4500 Ft értékű   >>  HOGYAN ÉRD EL, HOGY TÉGED IS ÖRÖMMEL TOVÁBBAJÁNLJANAK? << című oktatóanyagot adunk ajándékba!

Akik ezt a terméket megvették, az alábbi termékeket vásárolták még:

2.990 Ft 2.482 Ft
3.490 Ft 2.897 Ft
2.990 Ft 2.482 Ft
3.990 Ft 3.312 Ft
3.490 Ft 2.897 Ft
2.990 Ft 2.482 Ft
2.990 Ft 2.482 Ft
3.990 Ft 3.312 Ft

Leírás és Paraméterek

1200 évvel ezelőtt a vikingek az ellenségeik koponyáját használták ivókupának. Ma lapra szerelt bútorokat értékesítenek DE a győztes stratégiájuk nem változott!

A IX. században a vikingek egy fosztogatásra, rablásra és bódító hatású gombákra épülő civilizációt alkottak, és ők adták nekünk - többek között - a Nobel-díjat, az IKEA-t, a Volvót, az Ericssont, a Legót és az Absolut Vodkát.
Svédország, Dánia, Norvégia és Izland összlakossága nem éri el a 20 milliót, vagyis a modern vikingek a Föld népességének mindössze 0,3 %-át teszik ki. Hihetetlen, de ennek ellenére ők bonyolítják a világ összes exporttevékenységének 3 %-át! Igen, a skandináv termékek első osztályúak, de mégis a márkaneveik hódították meg a világot.
Az erőszak korának vége, de a vikingeknek még mindig megvan az a zseniális és némileg különc hozzáállása, amellyel nevet tudnak szerezni a cégeiknek, a termékeiknek és az ügyeiknek.
A Viking marketing elmeséli, miért nem működik a reklám, és hogy ez miért jó, miért értelmetlen a versengés, továbbá hogy a büntetés-jutalmazás rendszere miért primitív eszköz a motiválásra, és hogy miért is nem a pénz a világ mozgatórugója, valamint hogy az ügyvédeknek miért az utolsó hajóban a helyük...

Bemutatjuk a Viking rendszert - lehántjuk róla az őrületet. A módszerek között van új, van régi, de mind működik.
A vikingek visszatértek, és ezúttal nem viccelnek, mert üzletről van szó!

Kiadó Pongor Publishing Üzleti Kiadó Kft.
Kiadás éve 2011
Oldalak száma 144
Kötés puha fedeles
Fordító Dufka Hajnalka

Vélemények

4.00
2 értékelés
5
(1)
4
(0)
3
(1)
2
(0)
1
(0)
Írja meg véleményét!
| 3 / 5 csillag!
2019. 09. 21.
Elolvastam . Egyáltalán nem jött be . Sok a felesleges rizsa . Használható dolog kevés . Porfogónak jó lesz .
| 5 / 5 csillag!
2019. 01. 21.

Ezek a termékek személyesen Neked ajánlottak!