Tájékoztatunk, hogy a honlapunkon a felhasználói élményed fokozásának érdekében sütiket (cookie-kat) alkalmazunk. A www.pongor-uzleti-konyvek.hu oldal használatával a tájékoztatásunkat tudomásul veszed, minden részletet megismerhetsz az adatvédelmi tájékoztatónkban. Rendben!
Termékek Menü
Épp itt jársz: > >

Blog

Még egy percet adj!

Mi lenne, ha valaki azt mondaná neked, hogy itt van egy millió dollár, a tiéd, de a pénz egy több ezer méter magas hegyen van. Oda fel kell jutnod érte. Vállalnád? Képes lennél rá? Hiszen néhányan feljutnak ilyen magas csúcsokra is, de ez a teljesítmény hatalmas felkészülést igényel.

Sok hasonlóság van abban, hogy „felvilágosult milliomos” vagy és hogy megmászol egy hegyet. Szükséged lesz egy tapasztalt vezetőre, aki felkészít, aki vezet az úton. Követned kell az edzéseket, vagyis a milliomos térképet. Ebben segít a könyv, de a lépéseket neked kell megtenned.

Készen állsz?

Csak egy percet adj!

 

Nem vagyunk egyformák, így tanulni is máshogyan tanulunk. Ki a jobb, ki pedig a bal agyféltekéjét használja domináns mértékben.

Az Egyperces Milliomos könyvsorozat két részből áll, az egyik a „Felvilágosult út a gazdagsághoz”, a másik „Egyperces gyakorlati praktikák a pénzügyi függetlenséghez” alcímre hallgat. Míg az első a jobb agyféltekére támaszkodva tanít, addig a másik a logikus gondolkodásra alapoz a módszertan megismertetését illetően.

Michelle története korántsem leányálom. Elveszíti párját, adósságai felhalmozódnak, majd férje befolyásos szülei elveszik tőle a gyerekeit is.

Egy pillanat alatt elveszít mindent, ami fontos volt számára. Szinte a nulláról kell mindent újrakezdenie. Már-már reményét veszti, amikor egy nap, a szállodában - ahol pincérnőként dolgozik - , belép az életébe egy nő. Egy nagyon gazdag nő. Egy mentor. Ő segíti Michellet, hogy talpra tudjon állni, kezébe adva egy olyan tudást, amivel képes lesz saját maga irányítani az életét.

A pozitív megerősítés csodája

Ez a könyv tényleg BÁLNULATOS. Már az eredeti cím is igen találó: Whale Done! Mintha azt sugallaná, hogy jól csináltad, ami a mondanivaló egyik fő mozgatórugója. Na de hogy jönnek ide a bálnák?

A történet a világhírű SeaWorld tengeri állatkertjében kezdődik, ahol Wes Kingsley – aki egy magánéleti és munkahelyi válsággal küzdő vezető – megnézi Shamu, a gyilkos bálna elképesztő mutatványait. Értetlenül áll a látvány előtt, hogy lehet rávenni ezeket a több tonnás állatokat arra, hogy végrehajtsák ezeket a bámulatos mutatványokat. Kíváncsiságát nem leplezve megkéri az idomárt, hogy árulja el a titkot:

Csak a pozitívumokra koncentrálunk!

Információs mókuskerék. Te is benne vagy?

Fogadjunk, hogy soha nem kaptál a munkahelyeden olyan képzést, hogy hogyan használd a levelező rendszeredet, hogyan és mikor írj levelet, és egyáltalán milyen szabályokat tarts szem előtt.

Mindenki úgy levelez ahogy tud, ahogy a legjobbnak látja, ahogy megszokta, nem pedig úgy, ahogyan a leghatékonyabban működik. Ez a téma olyan banálisnak tűnik, azt gondolhatnád, minek is kell vele foglalkozni?

Mégis. Miért van az, hogy elárasztanak a levelek, és az időd indokolatlanul jelentős részét teszi ki a levelek megválaszolása ill. rendezése.

Ha most feltenném a kérdést, hogy mi zavar téged a legjobban az e-mailezéssel kapcsolatban, mit válaszolnál?

Tervre márpedig szükség van. Tökéletesre.

Milyen előnyökkel jár, ha elolvasod ezt a könyvet? Leginkább abban segít, hogy másképpen tekints a vállalkozásodra. A sikertényezők mellett olyan „titkos fegyverek” is szerepelnek, amik a valós életben szerzett tapasztalatokon, sikereken alapulnak, így bátran belevetheted magad a Tökéletes Marketingterv gyakorlati alkalmazásába, megvalósításába.

Dan S. Kennedy nem a levegőbe beszél, ha a marketingről van szó. Nemcsak a saját bizniszét építette fel, de rengeteg vállalkozónak segített létrehozni a marketing rendszerét, fellendíteni az üzletét.

A VIKING marketing, avagy a győztes stratégia

Ha visszagondolunk a történelemre, a vikingek úgy maradtak meg emlékezetünkben, mint azok az erőszakos, hódító barbár népek, akik falvakat dúltak fel és nem kegyelmeztek senkinek. Ők építették a legfürgébb hajókat és mindig a meglepetés erejével rohanták le az ellenségeiket.

Ahogy telt az idő, a vikingek lecsendesedtek, ám egy valami megmaradt, egy jól működő stratégia. Fontos kereskedelmi útvonalakat építettek ki és elmondhatjuk, hogy mára Európa legvakmerőbb üzletembereivé váltak. Társadalmukban, szinte egyedülálló módon a nők olyan jogokat kaptak, mint sehol máshol.

Ma ezek az északi népek a legbékésebbek, akik mellesleg a legnagyobb jómódban élnek. De mégis hogyan csinálják, mi a titkuk?

„Észre sem veszed és meghódítanak”

Előtérben a vevő?

Feargal Quinn „A bumeráng értékesítés” c. könyvét méltán tartják az ügyfélkezelő, megtartó és visszatérő vásárló-szerzés Bibliájának. Őt magát pedig a „vevőorientált megközelítés apostolának”.

Az ír származású szerző, Feargal Quinn egészen különleges életutat tudhat maga mögött. Létrehozott egy olyan szupermarketet (Superquinn), ill. annak egy egész hálózatát, ahol a fő hangsúly a vásárlói élményen van. Vevői olyan kiszolgálást kapnak, ami nemcsak Írországban, de szerte a világon páratlannak mondható. Az emberek szolgálata veleszületett adomány. Nem kellett messzire mennie ötletekért, hiszen édesapja „üzletében” is volt módja tanulni, tapasztalni. Feargal apja, Eamonn Quinn sikeres bolthálózatot működtetett az 1940-es években, majd áttért az idegenforgalomra, amikoris létrehozta a Red Island üdülőtábort. Feargal itt gyűjtötte első tapasztalatait a vásárlókról, arról az attitűdről, hogy minden erőfeszítés, amit csinál, annak egyetlenegy célja van. Az, hogy a vásárló jöjjön vissza, beszéljen róla, és végül de nem utolsó sorban ajánlja tovább.

A te álmodat ki valósítja meg?

Mindannyiunknak vannak álmai, lehet, hogy a gyerekkorunk óta dédelgetett, de lehet hogy újonnan született ötletek, célok ezek.

Mindenki keresi valahol a válaszokat az élet értelme kérdésre. Neked  megvan a válaszod?

Elgondolkodtató, amikor valami különleges, szinte emberfeletti teljesítménnyel találkozunk, - óceán átevezés, ultrafutás, Himalája csúcshódítás, de sorolhatnám, … – hogy vajon mi a titok? Mit tudnak ők jobban? Erősebbek, ügyesebbek, okosabbak nálunk?

Hogyan lesz több profitod 8 egyszerű lépéssel?

Szeretnél vevőket?

Szeretnéd, hogy a vevőid rendszeresen visszatérjenek?

Szeretnéd, hogy folyamatosan újravásároljanak?

Szeretnéd, hogy örömmel továbbajánljanak téged?

3+1 remek önfejlesztő könyv az influenza szezonra

Itt a menetrendszerinti influenza szezon.

Én, szerencsére nagyon ritkán vagyok beteg. De, ha az vagyok, szokásom szerint limonádét csinálok a citromból...

Ilyen esetekre ugyanis mindig van a könyvespolcomon 3-4 könyv, amikkel az ágyban töltött napokat is hasznosan tudom tölteni.