Tájékoztatunk, hogy a honlapunkon a felhasználói élményed fokozásának érdekében sütiket (cookie-kat) alkalmazunk. A www.pongor-uzleti-konyvek.hu oldal használatával a tájékoztatásunkat tudomásul veszed, minden részletet megismerhetsz az adatvédelmi tájékoztatónkban. Rendben!
Termékek Menü
Épp itt jársz: > >

Blog

Csak egy percet adj!

 

Nem vagyunk egyformák, így tanulni is máshogyan tanulunk. Ki a jobb, ki pedig a bal agyféltekéjét használja domináns mértékben.

Az Egyperces Milliomos könyvsorozat két részből áll, az egyik a „Felvilágosult út a gazdagsághoz”, a másik „Egyperces gyakorlati praktikák a pénzügyi függetlenséghez” alcímre hallgat. Míg az első a jobb agyféltekére támaszkodva tanít, addig a másik a logikus gondolkodásra alapoz a módszertan megismertetését illetően.

Michelle története korántsem leányálom. Elveszíti párját, adósságai felhalmozódnak, majd férje befolyásos szülei elveszik tőle a gyerekeit is.

Egy pillanat alatt elveszít mindent, ami fontos volt számára. Szinte a nulláról kell mindent újrakezdenie. Már-már reményét veszti, amikor egy nap, a szállodában - ahol pincérnőként dolgozik - , belép az életébe egy nő. Egy nagyon gazdag nő. Egy mentor. Ő segíti Michellet, hogy talpra tudjon állni, kezébe adva egy olyan tudást, amivel képes lesz saját maga irányítani az életét.

A pozitív megerősítés csodája

Ez a könyv tényleg BÁLNULATOS. Már az eredeti cím is igen találó: Whale Done! Mintha azt sugallaná, hogy jól csináltad, ami a mondanivaló egyik fő mozgatórugója. Na de hogy jönnek ide a bálnák?

A történet a világhírű SeaWorld tengeri állatkertjében kezdődik, ahol Wes Kingsley – aki egy magánéleti és munkahelyi válsággal küzdő vezető – megnézi Shamu, a gyilkos bálna elképesztő mutatványait. Értetlenül áll a látvány előtt, hogy lehet rávenni ezeket a több tonnás állatokat arra, hogy végrehajtsák ezeket a bámulatos mutatványokat. Kíváncsiságát nem leplezve megkéri az idomárt, hogy árulja el a titkot:

Csak a pozitívumokra koncentrálunk!

Információs mókuskerék. Te is benne vagy?

Fogadjunk, hogy soha nem kaptál a munkahelyeden olyan képzést, hogy hogyan használd a levelező rendszeredet, hogyan és mikor írj levelet, és egyáltalán milyen szabályokat tarts szem előtt.

Mindenki úgy levelez ahogy tud, ahogy a legjobbnak látja, ahogy megszokta, nem pedig úgy, ahogyan a leghatékonyabban működik. Ez a téma olyan banálisnak tűnik, azt gondolhatnád, minek is kell vele foglalkozni?

Mégis. Miért van az, hogy elárasztanak a levelek, és az időd indokolatlanul jelentős részét teszi ki a levelek megválaszolása ill. rendezése.

Ha most feltenném a kérdést, hogy mi zavar téged a legjobban az e-mailezéssel kapcsolatban, mit válaszolnál?

Tervre márpedig szükség van. Tökéletesre.

Milyen előnyökkel jár, ha elolvasod ezt a könyvet? Leginkább abban segít, hogy másképpen tekints a vállalkozásodra. A sikertényezők mellett olyan „titkos fegyverek” is szerepelnek, amik a valós életben szerzett tapasztalatokon, sikereken alapulnak, így bátran belevetheted magad a Tökéletes Marketingterv gyakorlati alkalmazásába, megvalósításába.

Dan S. Kennedy nem a levegőbe beszél, ha a marketingről van szó. Nemcsak a saját bizniszét építette fel, de rengeteg vállalkozónak segített létrehozni a marketing rendszerét, fellendíteni az üzletét.

A VIKING marketing, avagy a győztes stratégia

Ha visszagondolunk a történelemre, a vikingek úgy maradtak meg emlékezetünkben, mint azok az erőszakos, hódító barbár népek, akik falvakat dúltak fel és nem kegyelmeztek senkinek. Ők építették a legfürgébb hajókat és mindig a meglepetés erejével rohanták le az ellenségeiket.

Ahogy telt az idő, a vikingek lecsendesedtek, ám egy valami megmaradt, egy jól működő stratégia. Fontos kereskedelmi útvonalakat építettek ki és elmondhatjuk, hogy mára Európa legvakmerőbb üzletembereivé váltak. Társadalmukban, szinte egyedülálló módon a nők olyan jogokat kaptak, mint sehol máshol.

Ma ezek az északi népek a legbékésebbek, akik mellesleg a legnagyobb jómódban élnek. De mégis hogyan csinálják, mi a titkuk?

„Észre sem veszed és meghódítanak”

Előtérben a vevő?

Feargal Quinn „A bumeráng értékesítés” c. könyvét méltán tartják az ügyfélkezelő, megtartó és visszatérő vásárló-szerzés Bibliájának. Őt magát pedig a „vevőorientált megközelítés apostolának”.

Az ír származású szerző, Feargal Quinn egészen különleges életutat tudhat maga mögött. Létrehozott egy olyan szupermarketet (Superquinn), ill. annak egy egész hálózatát, ahol a fő hangsúly a vásárlói élményen van. Vevői olyan kiszolgálást kapnak, ami nemcsak Írországban, de szerte a világon páratlannak mondható. Az emberek szolgálata veleszületett adomány. Nem kellett messzire mennie ötletekért, hiszen édesapja „üzletében” is volt módja tanulni, tapasztalni. Feargal apja, Eamonn Quinn sikeres bolthálózatot működtetett az 1940-es években, majd áttért az idegenforgalomra, amikoris létrehozta a Red Island üdülőtábort. Feargal itt gyűjtötte első tapasztalatait a vásárlókról, arról az attitűdről, hogy minden erőfeszítés, amit csinál, annak egyetlenegy célja van. Az, hogy a vásárló jöjjön vissza, beszéljen róla, és végül de nem utolsó sorban ajánlja tovább.

A te álmodat ki valósítja meg?

Mindannyiunknak vannak álmai, lehet, hogy a gyerekkorunk óta dédelgetett, de lehet hogy újonnan született ötletek, célok ezek.

Mindenki keresi valahol a válaszokat az élet értelme kérdésre. Neked  megvan a válaszod?

Elgondolkodtató, amikor valami különleges, szinte emberfeletti teljesítménnyel találkozunk, - óceán átevezés, ultrafutás, Himalája csúcshódítás, de sorolhatnám, … – hogy vajon mi a titok? Mit tudnak ők jobban? Erősebbek, ügyesebbek, okosabbak nálunk?

Hogyan lesz több profitod 8 egyszerű lépéssel?

Szeretnél vevőket?

Szeretnéd, hogy a vevőid rendszeresen visszatérjenek?

Szeretnéd, hogy folyamatosan újravásároljanak?

Szeretnéd, hogy örömmel továbbajánljanak téged?

3+1 remek önfejlesztő könyv az influenza szezonra

Itt a menetrendszerinti influenza szezon.

Én, szerencsére nagyon ritkán vagyok beteg. De, ha az vagyok, szokásom szerint limonádét csinálok a citromból...

Ilyen esetekre ugyanis mindig van a könyvespolcomon 3-4 könyv, amikkel az ágyban töltött napokat is hasznosan tudom tölteni.

Friss, ropogós...íme itt a Pongor Publishing Üzleti Könyvek új webshopja!

Először is köszönjük, hogy türelmesen kivártad azt a néhány napot, amíg nem üzemeltünk!

Ennek gyümölcseként, innentől élvezheted is az új ruhát kapott, de a régi szellemiségben működő felületet.

Ugorj hát fejest belé, ne habozz az elmúlt pár nap alatt felgyülemlett könyvrendelési szándékodat leadni.....teszteld, merülj bele és fürdőzz meg a csodás, új webshopban.