Tájékoztatunk, hogy a honlapunkon a felhasználói élményed fokozásának érdekében sütiket (cookie-kat) alkalmazunk. A www.pongor-uzleti-konyvek.hu oldal használatával a tájékoztatásunkat tudomásul veszed, minden részletet megismerhetsz az adatvédelmi tájékoztatónkban. Rendben!
Termékek Menü

Pongor-Juhász Attila: Szív alapú marketing vállalkozóknak

sziv_alapu_marketing Nagyításhoz kattints a képre
Ár:
9.990 Ft (9.514 Ft + ÁFA)
Raktáron
Átlagos értékelés: 5 / 5 csillag!
Minden sikeresen működő vállalkozásnak, 4 alappillért szükséges szem előtt tartania: Hogyan szerezzen folyamatosan érdeklődőket, hogyan értékesítsen nekik először, majd hogyan motiválja őket újravásárlásra, és végül hogyan érje el, hogy örömmel továbbajánljanak Téged és a bizniszed?

Leírás és Paraméterek

Minden nagy változás egy döntéssel kezdődik az életünkben...

 

2015 szeptemberében én is hoztam egy nagyon-nagyon fontos döntést.

A helyszín az egyesült államokbeli Santa Clarában egy luxushotel, ahol részt vettem Brendon Burchard négynapos, szakértőknek szóló marketingkonferenciáján. Kilenckor kezdődött, és körülbelül negyed 12-kor, a második blokk elején feltett egy komplex kérdést. Megkérdezte: „Van-e olyan dolog most az életedben, amire nagyon vágysz, amit nagyon lelkesen és örömmel csinálnál, de valamiért besöpröd a szőnyeg alá? Érzed, hogy ki kéne engedned magadból, szabad utat kéne adnod, hadd törjön ki belőled… Mi az, amivel foglalkoznál, amit tanítanál, amit megosztanál, mert szenvedéllyel szeretnéd csinálni?”

És ekkor azt éreztem, hogy valami nagyon ki akar törni belőlem, valami nagyon-nagyon-nagyon ki akar robbanni belőlem...

Brendon ezek után még egy kérdést tett fel: „oké, ha megvan ez a valami, akkor hajlandó vagy-e a következő három évedet ennek a témának a kifejtésére feltenni? Hajlandó vagy-e a következő három évben megtanulni mindent, elmenni oda és ahhoz, hogy mindent tudj, hogy ezt tanítsd, mert ez a szenvedélyed, ez a passziód, ez ad örömet?

Ment tovább a tréning, jött az ebédszünet, és mondom Bence kollegámnak, aki velem volt ezen a fantasztikus szakértői marketingkonferencián: „Figyelj ide, tudod jól, én egy extrovertált típus vagyok, és szeretek dumálni, de most egymagamban szeretnék lenni. Ki akarok menni kicsit, hogy befelé forduljak.”

És kimentem, a szeptemberi, délutáni napsütésben sétáltam az autók között, és akkor mondom, oké, nem fogom vissza magam. Már évek óta besöpörtem a szőnyeg alá azt a témát, ami mindig is lelkesedéssel töltött el. Oké, hadd szóljon. Majd feltettem a következő kérdést: „Képes vagy a következő három évedet ennek szentelni?” Igen – volt az egyértelmű, határozott válaszom rá.

Mosolyogva, megkönnyebbülten, de tele kételyekkel tértem vissza a konferencia-központba, ránéztem Bencére, s csak annyit mondtam, hogy meghoztam a döntésem. Ő csak vigyorgott, majd azt mondta: „én már rég láttam rajtad, hogy ez benned van. Én már rég tudtam, hogy ez a szenvedélyed, és végre meghoztad ezt a döntést.”

A döntés pedig nem más, minthogy a következő három évben – én, aki a vállalkozói személyiségfejlesztés, a vállalkozói időhatékonyság és a vállalkozásfejlesztés területén írtam könyveket, tartok tréningeket és coaching programokat, – marketinggel akarok foglalkozni, és ennek is a speciális szív marketing megközelítésével, észjárásával, amit Jeff Walkertől és a hozzá hasonló marketingtanítóktól tanulok, és fejlesztem magam folyamatosan.

Ez a könyv Neked írodott kedves vállalkozó társam, aki folyamatosan keresi, hogyan tudja a vállalkozását a következő szintre emelni! Ebben nyújt segítséget ez a könyv, rengeteg színes ábrával, feladattal és letölthető bónusszal!

"Végre itt egy igazán rendszerszintű megközelítés a kisvállalati marketingre! Egy rendszer, amit a kezébe tudok adni minden munkatársamnak – hiszen ma már mindenki része a marketingnek –, és így együtt, 10-szeres hatékonysággal tudjuk megvalósítani marketing elképzeléseinket."

Csepregi Balázs, a MailMaster / SalesAutopilot szoftver egyik alkotója; www.marketingszoftverek.hu

Kiadó Pongor Publishing Üzleti Kiadó Kft.
Kiadás éve 2016
Oldalak száma 176
Kötés puha fedeles
Szerkesztette dr. Pető Bence
Lektorálta Berka Attila
Borítót készítette és tördelte Kis-Szölgyémi Ákos

Vélemények

| 5 / 5 csillag!
2017. 10. 29.
A legkitűnőbb, leginkább használható marketing kézikönyv, amely ma (2017 ősze) a magyar piacon elérhető - bár alapvetően kisvállalkozóknak szól, minden, ami le van írva benne, a speciális termék- és szolgáltatásmenedzsment, értékesítés során is közvetlenül alkalmazható.

Írd meg a véleményedet



Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő

Ezek a termékek személyesen Neked ajánlottak!