Tájékoztatunk, hogy a honlapunkon a felhasználói élményed fokozásának érdekében sütiket (cookie-kat) alkalmazunk. A www.pongor-uzleti-konyvek.hu oldal használatával a tájékoztatásunkat tudomásul veszed, minden részletet megismerhetsz az adatvédelmi tájékoztatónkban. Rendben!
Termékek Menü

Gabe Zichermann, Joselin Linder: Gamification - Az üzleti játékok forradalmasítása

Gabe Zichermann, Joselin Linder: Gamification - Az üzleti játékok forradalmasítása Nagyításhoz kattints a képre
Ár:
5.900 Ft (5.619 Ft + ÁFA)
Leltározás alatt
Átlagos értékelés: Nem értékelt

Vadonatúj alkalmazás a marketing, értékesítés, humánerőforrás, képzés területén: hűséges vevők, motivált munkatársak, növekvő eladás... Tűnj ki a konkurenciád közül és járj élen új megoldásokkal! A multinacionális cégek után most már a kis- és középvállalkozások is kezdik  felismerni a gamificationben rejlő üzleti lehetőségeket és a játék irányába fordultak.


Leírás és Paraméterek

A könyv ajánlott cégvezetőknek, személyzetfejlesztőknek, HR, marketing szakembereknek, kreatív fejlesztőknek, vállalati stratégiák kialakításáért felelős munkatársaknak. Tűnj ki a konkurenciád közül és járj élen új megoldásokkal.

Lépj a csúcsra játékosítással - GAMIFICATION alkalmazással:

  • Hogyan tudott a Marriott Hotels vagy a L’Oréal eredményes toborzással elkötelezett alkalmazotti bázist építeni: játékosítással
  • Hogyan teremtette meg a NIKE a futás örömének kultúráját és hogyan érte el ezzel a piacvezető szerepét: játékosítással
  • Hogyan tudtak az amerikai légitársaságok a 2001. szeptember 11-es sokk után áremeléssel is talpon maradni: játékosítással

Még több inspiráló példa a könyvben!

Mi is az a gamification?

A gamifikáció az a folyamat, amikor játékmechanizmusokat és stratégiákat alkalmazunk játékon kívüli szituációkban, területeken. Leginkább számítógépes, online megoldásokra kell gondolnunk, amely az üzleti és civil szféra minden területén alkalmazható. Ezzel olyan élményeket tudunk nyújtani, amelyek beépített ösztönzésül szolgálnak az alkalmazottaknak és a vevőknek.

Főbb felhasználási területei: - vállalkozásfejlesztés - egy vadonatúj kommunikációs és marketing eszközmarketing, humánerőforrás, értékesítés, oktatás, egészségügy, kutatás-fejlesztés, versenyek, pályázatok, piackutatás.

Kiadó Z-Press Kiadó
Kiadás éve 2013
Oldalak száma 248
Kötés keménytáblás

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.

Írd meg a véleményedet



Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő