Tájékoztatunk, hogy a honlapunkon a felhasználói élményed fokozásának érdekében sütiket (cookie-kat) alkalmazunk. A www.pongor-uzleti-konyvek.hu oldal használatával a tájékoztatásunkat tudomásul veszed, minden részletet megismerhetsz az adatvédelmi tájékoztatónkban. Rendben!
Termékek Menü

Hogyan lesz több profitod 8 egyszerű lépéssel?

Hogyan lesz több profitod 8 egyszerű lépéssel?

Szeretnél vevőket?

Szeretnéd, hogy a vevőid rendszeresen visszatérjenek?

Szeretnéd, hogy folyamatosan újravásároljanak?

Szeretnéd, hogy örömmel továbbajánljanak téged?

Minden vállalkozásban benne van a lehetőség, hogy kiválóvá váljon. 

Ebből a könyvből megtanulható, mi az a 8 profitaktiváló tényező, amelynek segítségével az áttörés elérhető és a siker fenntartható.

Dean Jackson egy olyan könnyen használható rendszert mutat be, amelyet, ha egy vállalkozás beépít a mindennapjaiba, akkor az elégedett ügyfél és az üzleti siker garantált.

Dean Jackson üzleti bestsellere az értékesítés folyamatának egy új megközelítését adja, melyen lépésről lépésre vezet végig.

 

A könyv az üzleti tevékenységet 3 egységre osztja: Értékesítés Előtti, Értékesítés Alatti és Értékesítés Utáni egységekre, és érthető nyelven, szórakoztató stílusban vezet végig a három egység különböző fázisain, sok gyakorlati példával személtetve.

Megtanulhatjuk miért és hogyan szűkítsük le célcsoportunkat, hogy hogyan válhatunk piacunk domináns szereplőivé.

Megmutatja hogyan ösztönözzük azonnali cselekvésre potenciális vevőinket, hogyan edukáljuk és motiváljuk őket.

Új dolgokat tudhatunk meg az egyedi szolgáltatási ajánlat helyes prezentálásáról. Megnézhetjük, milyen egy „valóra vált álom” vevői élmény, és hogyan hozhatunk létre ilyet.

Dean Jackson fontos tanítása, hogy a munka nem ér véget a vevő távozásával. Megmutatja, miért fontos a vevői élettartam, mit tehetünk a vevők megtartásáért, és hogyan tehetünk szert lelkes továbbajánlókra.

 

Továbbá ha kíváncsi vagy, hogyan lehet egy szőnyegtisztító bizniszt felfuttatni, miért jó, ha egy fényképész csak palackokat fényképez, hogyan kell hatékonyan süteményt kínálni, vagy mit tehet egy nyomdász a gazdasági válság idején – ebből a könyvből ezeket is megtudhatod.