Tájékoztatunk, hogy a honlapunkon a felhasználói élményed fokozásának érdekében sütiket (cookie-kat) alkalmazunk. A www.pongor-uzleti-konyvek.hu oldal használatával a tájékoztatásunkat tudomásul veszed. Rendben!
Termékek Menü

Jay Conrad Levinson: Gerillamarketing - Az üzleti siker kézikönyve (3. kiadás)

Jay Conrad Levinson: Gerillamarketing - Az üzleti siker kézikönyve (3. kiadás) Nagyításhoz kattints a képre
Ár:
3.500 Ft (3.333 Ft + ÁFA)
Leltározás alatt
Átlagos értékelés: Nem értékelt

A marketing a cselekvés világa. És most kell cselekednie - ha Ön nem csupán néző, hanem valódi gerilla. A leghatékonyabb marketing - haladó és kezdő vállalkozóknak. Minden kontinensen meghódította az olvasókat a kötet. Vállalkozóknak, marketingeseknek egyaránt nélkülözhetetlen olvasmány: érthetően, szemléletesen mutatja be a valódi üzleti sikerhez vezető utat.

Szerző: Jay Conrad Levinson

Leírás és Paraméterek

A marketing nem a tépelődés világa.
A marketing a cselekvés világa.
És most kell cselekednie - ha Ön nem csupán néző, hanem valódi gerilla.

A leghatékonyabb marketing - haladó és kezdő vállalkozóknak.
Minden kontinensen meghódította az olvasókat a kötet. A szerző maga is sikerrel alkalmazta a hatékony módszereket.

Vállalkozóknak, marketingeseknek egyaránt nélkülözhetetlen olvasmány: érthetően, szemléletesen mutatja be a valódi üzleti sikerhez vezető utat.

Kiadó Haszon Lapkiadó Kft.
Kiadás éve 2005
Oldalak száma 220
Kötés puha fedeles

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.

Írd meg a véleményedet



Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő

Ezek a termékek személyesen Neked ajánlottak!