Tájékoztatunk, hogy a honlapunkon a felhasználói élményed fokozásának érdekében sütiket (cookie-kat) alkalmazunk. A www.pongor-uzleti-konyvek.hu oldal használatával a tájékoztatásunkat tudomásul veszed, minden részletet megismerhetsz az adatvédelmi tájékoztatónkban. Rendben!
Termékek Menü

Jerry Dimos, Steven Groves, Guy Powell: ROI a közösségi médiában - Hogyan növelhető a marketingbefektetés megtérülése?

Jerry Dimos, Steven Groves, Guy Powell: ROI a közösségi médiában - Hogyan növelhető a marketingbefektetés megtérülése? Nagyításhoz kattints a képre
Ár:
3.900 Ft (3.714 Ft + ÁFA)
Leltározás alatt
Átlagos értékelés: Nem értékelt

Hogyan lehet aktivizálni a közösségi média főszereplőit, a befolyásolókat, az egyéneket és a fogyasztókat, és milyen módszerekkel lehet mérni és növelni az ilyen irányú marketingbefektetések hatékonyságát? A könyvben bemutatott módszerek és eszközök a hagyományos és a közösségi marketing bármely kombinációjára alkalmazhatók.

Leírás és Paraméterek

A szerzők ötlete egy új megközelítés: a médiabevonódási keretrendszer. Saját sikereikből kiindulva és számos esettanulmányra építve dolgozták ki ezt a rendkívül hasznos elemzési keretet. Ennek alapján bárki könnyen alkalmazhatjai azt a nyolc lépésből álló marketingfolyamatot, amellyel eredményes stratégiai és taktikai döntések hozhatók, és pontosabban meg lehet határozni mikor, mire, mennyit érdemes költeni. Használd okosan a közösségi médiát a márka erősítésére, az árbevétel, a nyereség és a piaci részesedés növelésére!

Kiadó HVG Kiadó Zrt.
Kiadás éve 2012
Oldalak száma 368
Kötés puha fedeles

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.

Írd meg a véleményedet



Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő