Tájékoztatunk, hogy a honlapunkon a felhasználói élményed fokozásának érdekében sütiket (cookie-kat) alkalmazunk. A www.pongor-uzleti-konyvek.hu oldal használatával a tájékoztatásunkat tudomásul veszed, minden részletet megismerhetsz az adatvédelmi tájékoztatónkban. Rendben!
Termékek Menü

Seth Godin: Minden marketinges sztorizik

Ár:
3.200 Ft (3.048 Ft + ÁFA)
Átlagos értékelés: Nem értékelt

Seth Godin három kérdése azokhoz, aki terméket vagy szolgáltatást árulnak: Mi a történeted? Hisznek-e benne az emberek? Igaz-e a történet? Minden marketinges mesemondó.Seth Godin legújabb botránykönyvében bebizonyítja, hogy a jó marketinges sosem a termék jellemzőire koncentrál, hanem elmond egy történetet, amiben az emberek hinni akarnak.

NEM KAPHATÓ!
Kifutás dátuma:
2021-10-18

Ajándék

Leírás és Paraméterek

Seth Godin három kérdése azokhoz, aki terméket vagy szolgáltatást árulnak:
Mi a történeted?
Hisznek-e benne az emberek?
Igaz-e a történet?
Minden marketinges mesemondó. Ha ügyes, a vásárlók elhiszik a történetét, azt, hogy a bor ízletesebb a méregdrága pohárból, hogy egy kétszer drágább Porsche nagyságrendekkel jobb, mint a Volkswagen. Elhisszük, hogy egy tízezrekbe kerülő sportcipő menőbb és tartósabb a filléres darabnál. Pedig ez csak attól válik igazzá, hogy hiszünk benne.
Seth Godin legújabb botránykönyvében bebizonyítja, hogy a jó marketinges sosem a termék jellemzőire koncentrál, hanem elmond egy történetet, amiben az emberek hinni akarnak. A mai világban a választási lehetőségek száma korlátlan. Vállalkozások és emberek marketing nélkül már nem boldogulhatnak. A marketing nem más, mint történetmesélés, akár igaz a mese, akár nem.
Gondoljunk az iPhone-ra vagy a Coca-Colára: a marketing akkor sikeres, ha a beleillik a világképünkbe, és a barátainknak is mesélünk a termékről.
De vigyázat: a hazug marketing mindig elbukik. Ezt a leckét a telemarketingesek, dohánygyárak és demagóg politikusok már drága pénzen megtanulták.
Merjünk történeteket mondani! Seth Godin szavaival: ”A történetek segítségével könnyebben megértjük a világot. Ha van egy jó ötletünk, nem tudjuk másként elterjeszteni, mint mese segítségével. A marketing nem feltalálta, csupán tökéletesítette az elbeszélést.”

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!