Tájékoztatunk, hogy a honlapunkon a felhasználói élményed fokozásának érdekében sütiket (cookie-kat) alkalmazunk. A www.pongor-uzleti-konyvek.hu oldal használatával a tájékoztatásunkat tudomásul veszed, minden részletet megismerhetsz az adatvédelmi tájékoztatónkban. Rendben!
Termékek Menü

Pongor-Juhász Attila: Szív alapú marketing vállalkozóknak

Ár:
9.990 Ft (9.514 Ft + ÁFA)
Raktáron
Átlagos értékelés: 5 / 5 csillag! (3)

Hogyan lesz több fizetőképes, visszatérő vásárlód?

160 oldalnyi hazai piacon is remekül működő, könnyen alkalmazható kivállalti marketing tudás. 

  • Hogyan célozd be hajszál pontosan a célpiacod?
  • Hogyan légy jobb, mint a konkurenciád?
  • Hogyan szerezz több vevőt?
  • Hogyan tartsd meg és értékesíts újra vevőidnek?
  • Hogyan érd el, hogy ne csak vásároljanak tőled, de tovább is ajánljanak

Akik ezt a terméket megvették, az alábbi termékeket vásárolták még:

Leírás és Paraméterek

Mikor írtam, kimondottan Te, a magyar kisvállalkozó jártál a fejemben. Mi az, ami nekem is működött és mi az, amivel Te is jobban tudnál boldogulni.

 

Ezekre a kérdésekre mind megtalálod a választ a könyvben, sőt, még nagyon sok minden másra is.

Igen, magyar piacra való megoldásokat.

Igen, olyanokat, amik akár egy mikrovállalkozó számára is azonnal használhatóak.

Igen, ez mind olyan tipp és trükk, ami nem egyszeri, hanem hosszútávú eredményt jelent majd neked!

És Igen, ez egy egyszeri lehetőség, hogy ez a könyv most 9990 Ft helyett 4990 Ft-ért a tiéd legyen.

Ebből a pénzből vehetnél:

  • 2 strand belépőt vagy
  • 4 Starbucks lattét vagy
  • 19 lottószelvényt

De szerintem te is tudod, hogy a vállalkozásod szempontjából nem ezek a legmegtérülőbb megoldások.

Gondolj bele, mit vehetnél jövő ilyenkor, ha sikerülne megdupláznod az árbevételed?

Nos? Megér ez neked most 9990 Ft-ot?

 

Nézz bele! 160 oldalnyi hazai piacon is remekül működő,
könnyen alkalmazható kivállalti marketing tudás:

1. fejezet: kezdjük ott, ahonnan minden indul. A vásárlód fejében. Nézzük meg, mit akar. Mi jár a fejében, mikor dönt, hogy  vesz-e vagy sem? Hogyan érheted el, hogy téged válasszon és ne a konkurenciát? Erre találhatsz válaszokat ebben a részben

2. fejezet: tt megnézzük azt a pontot, ahol a mai magyar vállalkozások fele minimum elhasal. Hogyan határozd meg pontosan, mit, kinek és milyen üzenettel akarsz eladni. Ez triviális dolognak tűnik, de hidd el, egyáltalán nem az! Ez a tudás mindennek az alapja. Ha ez nincs meg, akkor a marketinged úgy égeti majd a pénzed, mint Trabant motor a szőkített benzint.

3. fejezet: ha végre megvan, hogy pontosan mit és kinek akarsz eladni, jön az újabb kérdés: hol? Ebben a részben megmutatom, hogyan építs fel gyorsan és egyszerűen egy csalit és hogyan használhatod a szakértelmed arra, hogy olyan érdeklődőket szerezz, akik alig várják, hogy megvehessék a terméked.

4. fejezet: itt egy nagy falat jön! Az első eladás. Esettanulmányokon keresztül, lépésről, lépésre  mutatom meg neked, hogyan lehet a még bizonytalan, nézelődő érdeklődőidet, elkötelezett, lelkes vevőkké varázsolni.  Ezután a fejezet után birtokában leszel annak a képességnek, mellyel bármikor ellenállhatatlan ajánlatot adhatsz.

És ez csak 110 oldal, abból a 160-ból, melyet, ha elolvasol és megvalósíthatsz, simán megduplázhatod árbevételed akár már az év végére!

Minden nagy változás egy döntéssel kezdődik az életünkben...

2015 szeptemberében én is hoztam egy nagyon-nagyon fontos döntést.

A helyszín az egyesült államokbeli Santa Clarában egy luxushotel, ahol részt vettem Brendon Burchard négynapos, szakértőknek szóló marketingkonferenciáján. Kilenckor kezdődött, és körülbelül negyed 12-kor, a második blokk elején feltett egy komplex kérdést. Megkérdezte: „Van-e olyan dolog most az életedben, amire nagyon vágysz, amit nagyon lelkesen és örömmel csinálnál, de valamiért besöpröd a szőnyeg alá? Érzed, hogy ki kéne engedned magadból, szabad utat kéne adnod, hadd törjön ki belőled… Mi az, amivel foglalkoznál, amit tanítanál, amit megosztanál, mert szenvedéllyel szeretnéd csinálni?”

És ekkor azt éreztem, hogy valami nagyon ki akar törni belőlem, valami nagyon-nagyon-nagyon ki akar robbanni belőlem...

Brendon ezek után még egy kérdést tett fel: „oké, ha megvan ez a valami, akkor hajlandó vagy-e a következő három évedet ennek a témának a kifejtésére feltenni? Hajlandó vagy-e a következő három évben megtanulni mindent, elmenni oda és ahhoz, hogy mindent tudj, hogy ezt tanítsd, mert ez a szenvedélyed, ez a passziód, ez ad örömet?

Ment tovább a tréning, jött az ebédszünet, és mondom Bence kollegámnak, aki velem volt ezen a fantasztikus szakértői marketingkonferencián: „Figyelj ide, tudod jól, én egy extrovertált típus vagyok, és szeretek dumálni, de most egymagamban szeretnék lenni. Ki akarok menni kicsit, hogy befelé forduljak.”

És kimentem, a szeptemberi, délutáni napsütésben sétáltam az autók között, és akkor mondom, oké, nem fogom vissza magam. Már évek óta besöpörtem a szőnyeg alá azt a témát, ami mindig is lelkesedéssel töltött el. Oké, hadd szóljon. Majd feltettem a következő kérdést: „Képes vagy a következő három évedet ennek szentelni?” Igen – volt az egyértelmű, határozott válaszom rá.

Mosolyogva, megkönnyebbülten, de tele kételyekkel tértem vissza a konferencia-központba, ránéztem Bencére, s csak annyit mondtam, hogy meghoztam a döntésem. Ő csak vigyorgott, majd azt mondta: „én már rég láttam rajtad, hogy ez benned van. Én már rég tudtam, hogy ez a szenvedélyed, és végre meghoztad ezt a döntést.”

A döntés pedig nem más, minthogy a következő három évben – én, aki a vállalkozói személyiségfejlesztés, a vállalkozói időhatékonyság és a vállalkozásfejlesztés területén írtam könyveket, tartok tréningeket és coaching programokat, – marketinggel akarok foglalkozni, és ennek is a speciális szív marketing megközelítésével, észjárásával, amit Jeff Walkertől és a hozzá hasonló marketingtanítóktól tanulok, és fejlesztem magam folyamatosan.

Ez a könyv Neked írodott kedves vállalkozó társam, aki folyamatosan keresi, hogyan tudja a vállalkozását a következő szintre emelni! Ebben nyújt segítséget ez a könyv, rengeteg színes ábrával, feladattal és letölthető bónusszal!

"Végre itt egy igazán rendszerszintű megközelítés a kisvállalati marketingre! Egy rendszer, amit a kezébe tudok adni minden munkatársamnak – hiszen ma már mindenki része a marketingnek –, és így együtt, 10-szeres hatékonysággal tudjuk megvalósítani marketing elképzeléseinket."

Csepregi Balázs, a MailMaster / SalesAutopilot szoftver egyik alkotója; www.marketingszoftverek.hu

Kiadó Pongor Publishing Üzleti Kiadó Kft.
Kiadás éve 2016
Oldalak száma 176
Kötés puha fedeles
Szerkesztette dr. Pető Bence
Lektorálta Berka Attila
Borítót készítette és tördelte Kis-Szölgyémi Ákos

Vélemények

4.67
3 értékelés
5
(2)
4
(1)
3
(0)
2
(0)
1
(0)
Írja meg véleményét!
| 5 / 5 csillag!
2019. 12. 02.
Hasznos, gyakorlatias és olvasmányos a könyv. Ajánlom minden hozzám hasonló (újra)kezdő marketingesnek, hogy lássa a fától az erdőt. :-)
| 4 / 5 csillag!
2019. 12. 02.
Múlt hét elején érkezett a könyv és tegnap már be is fejeztem az első olvasást. Már el is kezdtem dolgozni az ötleteken.
A könyv nagyszerű elsősorban az esettanulmányok miatt, amelyek ma is érvényesek. Az elmélet - gyakorlat arány megfelelő és egyértelmű az olvasónak a fejezetek, avagy a lépések sorrendje.
Ajánlom mindenkinek a figyelmébe.
| 5 / 5 csillag!
2017. 10. 29.
A legkitűnőbb, leginkább használható marketing kézikönyv, amely ma (2017 ősze) a magyar piacon elérhető - bár alapvetően kisvállalkozóknak szól, minden, ami le van írva benne, a speciális termék- és szolgáltatásmenedzsment, értékesítés során is közvetlenül alkalmazható.

Ezek a termékek személyesen Neked ajánlottak!